niedziela, 10 października 2010

Nowość :)

 Hejo ;)No tak. Zaczynam pisać. Dlaczego?? Bo mam silną potrzebę przelania moich rozmyślań(często bardzo dziwnych) na coś co nie tylko ja mogę oglądać.Chociaż zapewne nikt nie będzie czytał mojego bloga to i tak będę pisać. Zazwyczaj nie robię nic nowego. Wszystko jest takie rutynowe i powoli nie dostrzegam nic. Myślę, że dzięki temu... czemuś coś zmienię;)

Wszyscy zazwyczaj boimy się nowości. Tak to już jest. Lecz myślę, że każdemu dobrze zrobi jak coś zmieni.
I nie trzeba się bać, bo takie "odświeżenie" swojego życia pomaga.

Na dziś koniec. Sorry, że tak krótko za pierwszym razem ale nie mam czasu ;) Trza się wyspać bo jutro szkoła ;)  A właśnie cieszmy się każdą rzeczą nawet jeśli jej zbytnio nie lubimy. Dzięki Bogu za wszystko (nawet za szkołę i nudne lekcje) ;P
Miłej niedzieli i całego tygodnia :)
Uśmiechu xD

3 komentarze:

  1. Pozwolisz Karolinko, że jako jeden z pierwszych umieszczę swoje pokorne słowa na Twoim blogu:) Wszak nie jestem zapewne godzien by pisać, ale domniemane pozwolenie raczę sobie wystawić poprzez Twoją listę znajomych blogów, na której to i mój niezdyscyplinowany blog widnieje:)
    A tak bardzo poważnie...
    Ciesze się, że piszesz:)
    Ja będę czytał!:D Bankowo!:D
    Uśmiechu!
    +

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bedę czytać....;) Dzięki siostra i warto pisać, choćby dla samej siebie ;)Ale myślę, że ten blog pomoże nie jednej osobie ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojciec jak zwykle pierwszy:) powodzenia w pisaniu:) będę odwiedzał:)

    OdpowiedzUsuń