niedziela, 24 października 2010

Boża radość jak rzeka...

Ha.! Wreszcie się przełamałam i napiszę o tym skąd się wziął tytuł mojego bloga. No właśnie bo tytuł bloga miał być inny i juz go zapisywałam gdy w głowie zaczęła mi lecieć piosenka " Boża radość jak rzeka, Boża radość ja rzeka, Boża radość wypełnia duszę mą..."  I pomyślałam sobie, że bardzo często właśnie taka radość jest w mojej duszy, umyśle, sercu... Zauważyłam, że ostatnio nie było choćby jednego dnia w którym na mojej twarzy nie gościłby, choć przez chwilę taki szczery Uśmiech, który wynikał z tego co było w środku a nie z tego, że zrobiłam to by kogoś zadowolić. I dzisiejszy dzień jest właśnie jednym z takich dni, w których uśmiechałam się cały czas. Miała w sobie taką radość. Choć musiałam wstać wcześniej niż bym chciała to i tak byłam radosna. Choć trudno nieraz było ogarnąć te znicze to i tak byłam radosna. Choć trza było odrobić lekcje to i tak byłam radosna. Następnie Msza Święta, która jeszcze bardziej mnie rozweseliła. Później jeszcze Dorotka wróciła z podróży co jeszcze bardziej podkręciło moją "rzekę" radości. I tak ta rzeka płynęła sobie przez cały dzień... i nadal płynie.

Dziękuję wszystkim za tą RADOŚĆ, którą się ze mną podzielili, którą ja mogłam się z nimi podzielić. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ipzhzh8oeso
Taaaaa wiem, że jakoś to dziwne ale i tak fajne ;)

Hahaha właśnie sobie przypomniałam, że zapomniałam napisać o tańcu z ogniem. No bo ktoś zaugerował, że będzie tańczył z ogniem i robił żywą reklamę naszych zniczy. I miałam tańczyć razem z ta osobą, ale chyba zapomniała;P No dobra ja też zapomniałam dopiero teraz mi się przypomniało xD
Serdecznie pozdrawiam ta osobę jak również Olę, Karolinę i wszystkich, z którymi sprzedawałam znicze( albo siedział pomiędzy sprzedawaniem) ;)
Miłego wieczorku ludzie i dzięki za to, że czytacie;)

2 komentarze:

  1. Karolinko zapewniam Cię, że ta osoba (z którą miałaś tańczyć z ogniem) nie zapomniała ;) Może w zbliżającą niedzielę się uda ;p
    Zawsze kiedy wchodzę na Twojego bloga, to właśnie ta piosenka mi się przypomina ("Boża radość jak rzeka"). Cieszę się, że w Tobie tej Bożej radości jest tak dużo!:) Zarażasz uśmiechem i to jest cudowne! Dziękuję!!!
    +

    OdpowiedzUsuń
  2. W niedzielę na 16.30 grałem na gitarce i śpiewaliśmy z dziećmi piosenkę: "Boża radość jak rzeka" :) Zgadnijcie kogo zobaczyłem oczami wyobraźni ;p
    Uśmiechu! :)
    +

    OdpowiedzUsuń